Szanowni Państwo, zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży firmy BRAMAR, zgłoszenia reklamacyjne można składać:

  • osobiście w Biurze Handlowym w Radomiu ul. Królowej Jadwigi 1
  • mailowo na adres: bramar@bramar.pl
  • za pomocą poniższego formularza

W przypadku zgłoszenia serwisowego gwarancyjnego, aby przyspieszyć realizację musi ono koniecznie zawierać wszystkie wymagane pola (oznaczone gwiazdką) w tym między innymi numer, datę dokumentu sprzedaży, nr seryjny produktu oraz zdjęcie tabliczki znamionowej (w przypadku bram marki Hörmann i Wiśniowski)

Formularz serwisowy

    Wybierz rodzaj zgłoszenia serwisowego *:





    Wybierz typ klienta *:














    Producent urządzenia:

    Typ reklamowanego produktu *:

    Dodaj zdjęcie (plik .jpg lub .pdf max 2mb):


    Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez BRAMAR M. Raczyński, R. Raczyński Sp.J. z siedzibą w Radomiu w celach związanych z wykonaniem umowy lub podjęciem działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy oraz w celach statystycznych i marketingowych, i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Odbiorcami danych mogą być podmioty zajmujące się realizacją umów, obsługą informatyczną lub marketingową administratora danych u administratora danych lub podmioty współpracujące. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu udzielenia informacji, wykonania umowy lub zrealizowania celów statystycznych lub marketingowych. Więcej informacji tu. Zgadzam się na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych od BRAMAR M. Raczyński, R. Raczyński Sp.J. z siedzibą w Radomiu zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne