Szanowni Państwo, zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży firmy BRAMAR, zgłoszenia reklamacyjne można składać:

  • osobiście w Biurze Handlowym w Radomiu ul. Królowej Jadwigi 1
  • mailowo na adres: bramar@bramar.pl
  • za pomocą poniższego formularza

W przypadku zgłoszenia serwisowego gwarancyjnego, aby przyspieszyć realizację musi ono koniecznie zawierać wszystkie wymagane pola (oznaczone gwiazdką) w tym między innymi numer, datę dokumentu sprzedaży, nr seryjny produktu oraz zdjęcie tabliczki znamionowej (w przypadku bram marki Hörmann i Wiśniowski)

Formularz serwisowy

    Wybierz rodzaj zgłoszenia serwisowego *:





    Wybierz typ klienta *:














    Producent urządzenia:

    Typ reklamowanego produktu *:

    Dodaj zdjęcie (plik .jpg lub .pdf max 2mb):


    Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez BRAMAR M. Raczyński, R. Raczyński Sp.J. z siedzibą w Radomiu w celach związanych z wykonaniem umowy lub podjęciem działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy oraz w celach statystycznych i marketingowych, i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Odbiorcami danych mogą być podmioty zajmujące się realizacją umów, obsługą informatyczną lub marketingową administratora danych u administratora danych lub podmioty współpracujące. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu udzielenia informacji, wykonania umowy lub zrealizowania celów statystycznych lub marketingowych. Więcej informacji tu.